2008. november 3., hétfő

Keresés

Először a hasznaltauto.hu oldalon kezdtem nézelődni szeptember környékén. Néztem főleg az olcsó autókat, de elég hulladék állapotban voltak, így ezek kiestek. Volt még egy, ami nem volt drága, elmentem megnézni. Véletlenül egy ismerősöm ismerőse volt a tulaj. Eléggé szét volt rohadva szegényke, szinte kiért a lábam az alján. Ezen kívül az összes kereszttartó el volt fáradva, és a szokásos elemek körbe az oldalán. Viszont volt egy fasza tolótető a tetején, ami elég ritka. Végül is úgy döntöttem, hogy nem vágok bele egy ekkora melóba az elején, főleg, hogy forgalmi lejárt, és a motor sem volt túlságosan rendben. Pár nap múlva hívott a haverom, hogy eladták a terrormobilt, Hatvanba.


Nézelődtem tovább. immáron a szepes.hu is látókörbe került, de sok régi hírdetés volt itt fent. Végül egy gyulai hirdetésen akadt meg a szemem, a napi használat kifejezés használata láttán. Írtam rá e-mailt, és érkezett is válasz hamarosan. Az autó még megvolt. Elkezdtem feltenni a kérdéseimet a tulajnak...

Nincsenek megjegyzések: