2008. november 4., kedd

Hazaút

Azért közben még kiderült, hogy a motor néha nem indul melegen. Ergo ha lefulladok, lehet hogy nem tudok elindulni. De don't worry, be lehet könnyedén tolni. Fasza. Elmentünk megtankolni még, ami után olyan benzinszag lett az autóban, hogy csak na. Elfelejtettem mondani még, hogy a fűtésdobok hiányoztak az autóból, ennek megfelelően a fűtésállító karok is. Így kabátban, sapkában vágtam neki az útnak, és hogy fasza legyen, elkezdett esni is az eső. A gázpedál félig leesve, de üzemelt, a padlószőnyeg becsúszott néha alá. Megálltam egy kútnál autópálya matricát venni, de nem állítottam le a motort, nehogy ott maradjak. Néztek rám az emberek, de ez van, mondtam magamban.
Végül 3 óra alatt leküzdöttem a távot. Már az M5 bevezetőn jártam, amikor leesett a gázpedál, és lefulladt az autó. Nem indult el. Örültem, de meg sem nyikkant. Vártam kicsit, de nem indult el. Végül az leejtőn visszatoltam picit, és legurítva beugrott a moci. Hazáig nem állt le. Hulla voltam, de nagyon boldog, hazaértem vele.

Nincsenek megjegyzések: