2008. november 4., kedd

Alkatrészek

Másnap alig vártam, hogy hazaérjek a munkából, és megsimogathassam Tónit. Igen, ez lett a neve! Beleültem, beindítottam. A motor elindult. Hurrá. Akkor megyek vele pár kört. Minden OK volt, kivéve a már említett hibákat. A gázpedál borzalmas, néha üresben guruláskor hajlamos volt lefulladni a jószág.

Kerestem szerelőt. Nézelődtem az interneten, informálódtam Matyi barátomtól, és végül Tóth Gábornál kötöttem ki, aki Biatorbágyon dolgozik. Igen ám, de sok a meló, így nem azonnal ment hozzá a vas. Addig szépen összeírtam, hogy miket kellene S.O.S. rendberakni. Feladtam egy hírdetést a szepes.hu-n, hogy milyen alkatrészeket keresek. Egy nap múlva felhívott Zoka, és mondta, hogy van neki majdnem minden abból, ami kell nekem. Összeszedte a cuccokat, és pár nap múlva elmentem érte. Megnézegette a vasat, kiderítette a benzinszag okát. Volt egy benzincső, amin a bilincs mellett szivárgott a nafta. Jó, hogy nem gyulladtam fel vele. Ellátott 1-2 jótanáccsal. Megvettem tőle a cuccokat. Mindhárom üléssort, 1 színben, tükör, hamutartó, váltógomb, fűtéskarok, fűtésdobok, króm ablaktekerők, króm belső kilincsek, kárpitok és még sok minden más.

Cuccal a puttonyban kipöfögtem Gáborhoz. Beszélgettünk egy jót, majd megdumáltuk miket kell megnézni. Fűtés, olajfojás, gázpedál, alapjárat és a melegen nem indulás. Ezek voltak az S.O.S. dolgok.

1 megjegyzés:

Spike írta...

hagyd abba nagyon jó tettszik az írás!